svar på kommentar

ZQ  ([email protected]) om svar på kommentar:
LÄGG AV gurls, men ja vet att ni alla bryr sig om henne.
XXX  om svar på kommentar:
LÄGG AV gurls, men ja vet att ni alla bryr sig om henne.inte eras problem utan jessicas...aså ni får skriva hur mkt ni vill jao, hon bryr sig inte för hon vet va hon ska göra o ni måste acceptera att hon älskar han jätte mkt, aså om han e player av falska rykten så skulle han säga rakt på saken o ärlig oxå. men ja sj tror inte att han e en player fortf utan han har förändrat sig o lärat om kärleken för han har ju jessica!!! jessica ja vet att ja känner dig inte men ja vill ba säga att du e verkligen vacker o like your style! :)

SVAR: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH fett gulliiigt saaagt asså tack så jätte mycket det du sa nu hålle jag med om
jag älskar han och jag lyssnar inte på skit snack och de tjejer som verkligen tror att jag gör det, då kan jag säga det raakt ut nej det gör jag verkligen inte ni kan skriva så mycket ni vill men jag tar inte åt mig.
Du kanske inte känner mig men tack ändå för din underbara kommentar skit gulligt skrivet.
Vem du nu än är jag ska tänka på dig puss


hahahah gumman, ingen orsak gurl :) exaakt skit i dem men suck, ja hatar sånt o vet att du e stark ;) <333 om du vill veta vem ja e, aså ja heter zahra xxx

2011-12-04 | 21:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback