svar på kommentar

huda om svar på kommentar:
haha håller med sara där uppe, vem fan vill ha en kille som e player, känner 100000 personer som har haft sex me honom och så.. de e synd på gud att due blind av kärlek, försvarar en kille som har största rykten.. föresten så känner jag hans kusin bra och jag vet vad han gjort bakom din rygg.. synd synd synd.. du borde skämmas. sara om svar på kommentar:
HAHAHAHAH alltså du är ju sjuk , jag skrev ju precis att han var en PLAYER ,ser det ut som att jag fucking vill ha en kille som knullar runt eller . NEJ TAACK GUMMAN . HAHAHHAHAHA
huda om svar på kommentar:
haha håller med sara där uppe, vem fan vill ha en kille som e player, känner 100000 personer som har haft sex me honom och så.. de e synd på gud att due blind av kärlek, försvarar en kille som har största rykten.. föresten så känner jag hans kusin bra och jag vet vad han gjort bakom din rygg.. synd synd synd.. du borde skämmas.

SVAR:  Du känner inte honom så kom inte hit och öppna din mun via bloggen okej.
Om du vill säga nåt kom till mig din fukking fjaant tro mig ditt ansikte kommer inte vara vackert om du VERKLIGEN VÅGAR KOMMA FRAM TILL MIG.
Jag kan ba säga såhär jag vet att han inte är en dålig kille okej Jag litar på honom 100%
men det är ju verkligen synd om alla er som måste gå på mig för att ni vet att jag har en bra kille
beklagar att era killar har PLAYAT ER HAHAHHAHAHAAHHA ILLA !!!

sara om svar på kommentar:
HAHAHAHAH alltså du är ju sjuk , jag skrev ju precis att han var en PLAYER ,ser det ut som att jag fucking vill ha en kille som knullar runt eller . NEJ TAACK GUMMAN . HAHAHHAHAHA
......
SVAR:  Ser det ut som? HAHAHA eeh jaaa verkligen min kille vill du ha iaf
annars skulle du inte bomba med kommentarer om hur DÅLIG HAN är och vart vill du komma
om jag gör slut med honom som aldrig kommer hända ????

mööna om svar på kommentar:
Jag håller med de andraa men om du tror attt din kille är så bra, för ditt egna bästa fråga om du får kolla hans inkorg i know that jag har skrivit dära och om det är tomt yeah u know the answer då. handlar icke så nicke om haters. det är sanning, men vill du vara blind var så god
SVAR: Jag kollade in hans facebook VARJE DAG och alla tjejer som har skrivit till han, har han inte ENS svarat på
OCH DIN OM DIN SANNIG, HATERS HIT OCH DIT KAN DU TAGGAAAAH LÅÅÅÅÅÅÅNGT MED.
men e ba glaaaaaaaaad att ni läser min blogg och hur mycket NI VERKLIGEN PALLAR ATT LÄGGA EN KOMMENTAR SOM ÄR LIKA LÅNG SOM EN BOOOK HAHAHHA TACK TJEJER/ KILLAAR




LÄGG AV gurls, men ja vet att ni alla bryr sig om henne.

inte eras problem utan jessicas...aså ni får skriva hur mkt ni vill jao, hon bryr sig inte för hon vet va hon ska göra o ni måste accepeta att hon älskar han jättemkt, aså om han e player av falska ryktet så skulle han säga rakt på saken o ärlig oxå. men ja sj tror inte att han e en player fortf utan han har förändrat sig o lärat om kärleken för han har ju jessica!!! jessica ja vet att ja känner dig inte men ja vill ba säga att du e verkligen vacker o like your style! :)

2011-12-04 | 21:28:47

EY VADÅ WESAM ÄR PLAYER VEET D VEM DU FUCKING SNACKAR OM ELLER ? LYSSNA HAN ÄR MIN BRODER OCH VET DET MESTA OM HONOM OM HAN SKULLE PLAAYAT ELLER NÅT HAN SKULLE SAGT DET HAN ÄR ÖPPEN MOT MIG OCH JAG MOT HONOM SÅ FUCKING SÄG INTE ATT HAN ÄR PLAYER. D SAMMA SAK FÖR MIG FOLK SA JAG GJORT SAKER MED ANDRA, DET ÄR FUCKING BULLSHIT SÅ SLUTA SPRIDA RYKTEN AND GET A FUCKING LIFE! shit blir sur fan vad äre med folk ?!

2011-12-05 | 00:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback