Tack ska ni ha ! :)

Tack för din kommentar, han vet
om att jag är kompis med mitt ex , eller kompis och kompis
mitt ex och jag brukar liksom prata med varandra inte flört prata utan som vanligt
& min kille säger det är typ konstigt att jag pratar med han.
vill liksom att vi ska kunna lita på varandra  



Han säger det är lungt och sånt.
& vi hade lovat varandra att inte bråka om saker det är
därför han säger så, men jag vet själv att han
inte tycker om det men han vill inte liksom
inte prata om det. Och det ger mig en klump i magen



Det tycker jag med jag litar 100% på Han
& det borde han förstå hoppas jag



Jag vill som sagt att vi ska kunna lita på varandra
klart jag ska lyssna på hans åsikter
men man måste acc andras val också eller ?




Ska prata med han riktigt seriöst :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback