Lite om mig

Vad har du för hårfärg? - brun

Hur lång är du? -  152 kan jag tro
Vem är du kär i? - DARRE
Har du någon pojk/flickvän? - Den bästa
Vad brukar du göra på fritiden?Chilla, vänner, killen, fest

Vem är du oftast med? - Vanessa , catalina , maral, medina, chris, ....osv
Hur ser du ut? -  Har mycket bilder på lilla mig, ba och kolla.

 

har du:

Kysst någon? - japp de har jag
Haft sex? - yes
Sovit bredvid någon av samma kön? - Japp
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - Ja
Slagit ner någon? - Ja
Ljugit för en bra vän? - JEPP
Svikit någon? - vet nte
Fuskat på prov/läxförhör? - jaru.. NEJ HAR JA NT

Blivit kallad Bögjävel? -  ne :PPPPP

Kallat någon Bögjävel? - ja KLART

 

Vem:
Skrev du senast till på msn? - Darre
Kramade du senast? - Darre hahahaha
Kysste du senast? - Darre 
Sov du hos senast? - Darre , vilket jävla tjat tror vi fattar vem min kille är
Vill du vara med just nu? - pojkvännen 
Ringde dig senast? - Venne josef kanske
Skickade ett sms till dig senast? - Josef

Skickade du ett sms till senast? -  Darre

 

Vad:
Drack du senast? - vatten
Köpte du senast? - kläder
Gjorde du igår? - skolan
Ska du göra imorgon? - bryr mig inte
Vill du göra just nu? - Krama om min beeboo
Åt du senast? - MACKA
Är närmast dig som är rosa? - min kudde xD

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - Jaap
Du har sårat nån så de börjat gråta - vet nte
Nån har sårat dig så du har börjat gråta - JArå
Du har haft ett förhållande som varade över ett år -  typ.

Du har haft ett förhållande som varade över två år -  nop
Du har haft ett förhållande som varade över tre år -  nopie

 


ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - vet nte
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - aaaa
Jag har smugit ut utan lov - jap va liten
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - mmm 
Jag har en hemlighet som ingen vet -  tror jag nog
Jag har fuskat i ett spel - ja:PPPPPPP
Jag har struntat i ett prov – NE ORKA VA DÅLIG

 

DÅLIGA TIDER

Jag har skadat mig själv - ne
Jag har tagit droger - nej
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - neruuuu
Jag kan inte svälja piller - Jo.
Jag har tagit mediciner mot depression - nop
Jag har anorexia och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det – fan vet ja
Jag har vaknat gråtande -  nej :P
Jag har somnat gråtande - ja
Jag grät senast - hmm 1 månad sen

 

DÖDEN
Jag hatar begravningar – har ba vart på en :PPPPPPPP
Jag har sett någon dö – Nej ...........
Någon som jag känner har dött nyligen- nej




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback