kommentar

Taack så mycket du det värmer att höra  :)

Tro mig jag har varit med om mycket , dom värsta  av dom värsta
och ibland tänker man vi tjejer är nog för snälla.
Haha nej men det är bra att du tycker att du ser
bra ut alla är ju vackra på sina sätt.
Det hoppas jag med men just nu ha ja
den bästa av dom alla


har också varit med om riktiga ass holes. Känns också som alla man träffar är det, man måste verkligen vara på sin vakt. Det e ofta killar säger " lek inte svår" och så vidare. Men vad blir vi om vi inte leker svåra, för lätta, och en lätt tjej e en orre eller hora i killars ögon. Det kan ta ett tag, man kan vara tvungen att gå igenom mycket och många dåliga killar för att träffa någon bra. Men dom finns, det vet ju du, ser ut som om du verkligen älskar din kille och han älskar dig. Jag har själv världens underbaraste kille som jag litar på till 100% och just drf vet jag att man kan hitta bra killar:) Älskar din blogg och du är så himla vacker! Nothing but love

2011-04-20 | 18:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback