Hora ? Bitch ? Orre?

Jag fattar inte vad det är men människor som ska kalla varan för dom här
orden?

När killar inte får som dom vill då kmr alltid dom här orden fram, & ni killar borde respektera oss tjejer
lite mer än att hela tiden kolla ner på oss som vi vore skit .
Visa lite att ni är mogna och klarar av att ta ett NEJ

JAG HAR LÄTT TRÖTTNAT PÅ SMÅ OMGNA POJKAR SOM TROR
DOM KAN ÖPPNA MUNNEN TILL OSS TJEJER !!

1.. Heart-breakers
Och så sårar de en också. Fy fan vad jag hatar killar för hur illa de kan göra. De vill inte ha en längre när man slutligen vågat överlämna sig helt och fullt, när man gett dem hjärta, kropp och själ.
2. .Bra självförtroende men dålig självkänsla
Det är så jävla irriterande hur äckligt bra självförtroende killar har. De tycker verkligen att de är skitsnygga. Och smarta. Och trevliga.

3..Smarta killar
Killar tror att deras kön automatiskt gör dem till smartare personer. Tycker vi olika i någon fråga tas det för givet att jag är för dum för att förstå,


4... Madonnan och horan
Att kvinnor är objekt, tits ‘n’ ass, ett stycke kött, det är väl så uppenbart idiotiskt att jag inte behöver göra det till en egen punkt. Att däremot flickvänner är obesudlade oskulder, det är något jag hatar och måste ta upp. Jag tycker det är rent sorgligt hur killar sitter och suktar efter vilda, frigjorda förförerskor med kåta blickar som visar mycket hud, när de vill ha en flickvän som är raka motsatsen.

5..The Game
Vad är det med killar som gör dem till sådana opålitliga, utnyttjande lögnare? Det måste finnas en naturlig instinkt hos det manliga könet att automatiskt försöka – jag hittar inget svenskt ord för det – ”playa” oss tjejer. Att genom lögner och spel försöka ställa sig in, genom fasader försöka förföra.






Låter som om du har fått träffa en hel del skit stövlar, tyvärr. Håller med dig finns en hel del skit högar där ut, som utnyttjar tjejer, sägar att de älskar dem bara för att få ligga, få naken bilder osv osv. Det är jättetråkigt verkligen, skit taskigt. Men det finns också jättefina killar, som bryr sig. Men förstår dig. T.ex. i min klass får jag höra varje dag av killarna klassen "haha du är så jävla ful, tro inte du är något! haha! Orre" Medans dem ser inge vidare bra ut... alls. Och jag är inte ful! Haha nu låter det som om jag har världens bästa sjävlförtroende, det har jag inte. Men jag är verkligen inte ful. Önskar dig hur som helst lycka till, hoppas du slipper stöta på fler skit högar till killar senare i livet :)

2011-04-19 | 16:39:13

hej allt bra?

2011-04-19 | 17:59:01

sv;v ad najs, allt bra?:)



förresten, du har väll inte glömt att rösta på min bild och få en länkning som tack?:D

http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-jenny

FÖRLÅT om du inte gillar sån där reklam, det är bara att ignorera de då :)

2011-04-19 | 18:18:52

vad betyder orre ?

2011-04-19 | 18:34:09

du satte allt, precis så det är. Håller med dig till hundra

2011-04-20 | 18:45:19

Låt säga att en orre är en lättfångad fisk

2012-03-03 | 18:32:50

Glömde säga att inlägget var grymt!

2012-03-03 | 18:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback