Lägg av !

Kan folk snälla sluta säga att ja hundar efter min "kille" jag hundar inte. Det är OKEJ att sakna det är OKEJ att skriva ner sina känslor på MIN BLOGG . Alla har saknat någon så snälla sluta klaga på det jag skriver, för ni vet inte hela historian och tänker inte skriva ner den häller. Och han & jag har små pratat lite men när han kommer hem ska vi prata mer men just nu känns det helt okej mår inte lika dåligt längre. Och glöm inte det är min blogg så jag skriver vad ja vill här bitches !


Hejsan Jessica

du förtjänar bättre lämna honom bara.. lita på mig!

de kommer inte bli bättre efter ni har snackat, om det finns en annan, tjej i bilden. Då får killen luft..

jag ska vara ärlig du är nr 2 andra tjejen är nr 1 inte bra

2011-09-16 | 16:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback