Helgen

Hehe heej inte bloggat på länge ingen ork just nu asså men gör lite kort fattat här asså.
I fredags åkte ja hem till Joana som fyllde 18 år. vi chillade lite hemma hos henne åt mat
drack kolla tv haha. Vi väntade på att hennes killkompisar skulle komma DAAAAAAAMN säger ja bara
sexiiiiibitcheees !! men iaf sen drog vi alla till stan för att möta upp allt folk som skulle med till klubben.
och gissa hur jobbigt det var att gå med klackskor haha alla tjejer sprang barfota i stan SKIT ÄCKLIGT men men
nöden har ingen lag. När vi kom fram till klubben dansa vi, va ute rökte prata med folk. dansa ännu mer
träffade på gamla kompisar till mig jättee kul att prata med dom faktiskt. Efter
det drog jag joana hannah hennes kill kompisar hem till henne. och sov. kunde inte sova ett skit
as trångt och varmt. det var ljust ute också men sov typ  lite.  morgonen på lördag åt vi frukost hade jätte kul
prata lite med killarna fick bra kontakt med dom trevliga var dom iaf. Vid 4 tiden åkte jag mot stan skulle träffa W
vi snackade lite iaf typ 2 min haha !! efter det åkte jag till chris i högdalen och sherif vi var hemma hos honom chilla rökte vattenpipa. efter nån timme kom hans kill kompisar och precis skulle vi gå till en annan fest "Nigriansk" fest med melba, Anette, Binta, och merre det var sådär bra musik men inte killar i min smak hehe.
Vi var där i några timmar åkte till stan (slussen) åt på donken sen åkte mot sherif igen och SLAGGAAAAAAA FIIINT. eller just den stunden. när ja vakna hahaha min rygg. det var min helg kändes as som en lyckad heeelg.


Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-10-03 | 17:16:22

Hahahahaha helllooww oftaa vi käner gemensamma personer..

2011-10-03 | 17:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback