svar på kommentar


Hej Anonym !

ska vara 100% ärlig emot dig nu.
När jag och mitt ex hade gjort slut såå vägrade jag fatta
att det verkligen var slut jag gjorde allt för att bara få snacka med honom.

Jag kommer ihåg när jag var på en fest och så skulle han komma .. det var slut mellan oss då
sen när han kommer sitter vi och pratar och då säger han Jessica jag lovar när jag allt har löst sig jag kommer
jag komma tillbaka till dig lovar.. men medans får du hålla på med andra killar asså WTF tänkte
jag, är snubben seriös tror han att jag tänker sitta och vänta på honom i 2 månader eller mer.

Men du ska veta det var svårt att komma över
men jag fick skärpa till mig .. jag startade ett litet bråk med honom
så han slutade prata med mig .. tog bort honom på fb hans mobil nummer till & med endel av hans kompisar .
nu har vi ingen kontakt alls och jag mår bra behöver inte tänka så långt bak där han var med för det vill ja inte.

Men frågan är hur länge ni har varit tillsammans för
alltid i början av relationer är det massor med bråk man gör slut blir tillsammans
men om han verkligen älskar dig ska det inte behöva ta slut . samla mod prata med honom på riktigt
inte sms de kan hända han är med kompisar och ska leka cool och kanske skriver nåt som sårar dig.

Om det verkligen är slut ta bort bilder nr , fb allt som
påminner om honom. och jag lovar dig du kommer klara dig visa att du är starkt
visa att du inte behöver honom för att må bra .. för i framtiden kommer du ha någon
ny kille och du kommer ha glömt den gamla

Och hoppas det fixar sig mellan er ha en trevlig dag ♥



Du verkar verkligen som en jätte stark och underbar tjej! Du förtjänar någon underbar. Tack så mycket för att du svarade på min kommentar, du hjälpte mig såå mycket, verkligen! BLESS<3

2011-07-11 | 15:17:35

Men att försöka släppa någon för vissa är omöjligt alltså, skulle krävas självmord för min del :D

2011-07-11 | 19:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback