KOMEDI



Ni tror verkligen att ni är något va ?
Ni tror att jag inte vet ett skit om de ni pratar om

Men vet ni vad jag vet allt om erat falska äckliga liv..
ni är ingenting utan varandra .. jag står för mig själv jag klarar av allt skit jag får från er.
Jag hatar dig dig dig & dig alla tror att jag är såå inne i dig men aldrig i
hela mitt liv jag ångrar hela skiten du är dum i huvudet.
Ni säger att jag är slut vem äre som är slut som stalkar mig hela tiden och snackar så mycket
skit. När ni är med varandra ni snackar sååååå mkt skit. Men när ni är ensamma går ni bakom
ryggen på varandra tro mig jag vet alla andra som ja känner vet.
snälla kompisar du har som går bakom ryggen på dig !!

DÄRFÖR RESER JAAAAG FINGRET FÖR ER !

FUCK YOU , YOU & YOU




En fråga, hur gjorde du när det var slut med din kille? Hur kom du över det? Det tog just slut med min kille och jag vet inte hur jag ska klara det..

2011-07-11 | 10:28:01

Vad står det på din tatuering? If you just believe? :) jättefin iaf!

2011-07-13 | 21:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback