Brazil ♥

Nästa sommar ska jag till BRASILIEN länge sen jag va där typ 2007.
Och jag ska inte åka med vem som helst utan Steven
Vi tänkte bo på ett hotell i rio där ja bodde as nice
& det finns apor vid ballkongen också hahah
Nej men vi har typ 15 min att gå till stranden och tro mig det känns
inte ens som 15 min man tänker inte på det för man vill ba se sig omkring
allt e så jävla vackert. Och jag måste träna på min Portugisiska för dom
kan inte så mycket engelska. Haha sa det till Steven han ba
vi behöver inte ens prata med dom vi ska ju ba sola bada kolla runt.
Jaaa steven men när vi ska handla mat och allt sånt skit måste man ju
prata med hon i kassan eller nåt drf måste ja öva mig mer på portuges.

Är as taggad Btw ♥
och måste Träna sj asså måste ha min kropp tillbaka
hahah sexigt med ett suumo i brasilien som går runt

Steven sääääxie papi :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback