svar på kommentar

regina om London:
hitta din blogg nyss och den e tung :) men yep såg att du är adopterad från brasilien, jag pratar också portugisiska hehe så jag undra ba om du inte gått hemspråk lr nåt? eftersom du skrev att du inte kan språket..
du är riktigt vacker måste jag säga

Heej Taack så mycket gillas att höra.
Har aldrig gått på Hemspråk jag skulle göra det
men det blev aldrig av efter som det var inte tillräckligt
med personer som ville bara jag och min lille bror som ville
men jag har böcker hemma jag brukar läsa i så just nu kan ja endel.
Taack så mycket igeen & för kommentaren & du är också vacker :)


aha okey då förstår jag :) tack själv!

2011-08-10 | 00:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback