svar på kommentar

Hej tack så mycket sofia kul att höra.
Just nu har vi varit tillsammans i 27 dagar den
3 sep är en månad för oss
.....
HAHAH aaah du första gången var nog
i tunnelbanan jag brukar alltid vara i tid så ja stog där som en idiot och
väntade på Honom för han hade åkt och klippt sig för att se snygg
ut för mig haha söt han är va.
...
aaah sj klart efter 27 dagar. Nää då
det gör vi inte Jag bor hemma med mina föräldrar
och den lyllosen bor själv,  helt avis på honom
men älskar hnm ändå !!♥


That's the spirit, fortsätt såhär, älskar din bloooogg! <33333

2011-08-30 | 21:34:34

Skit fin blogg!

tänkte bara höra med dig ifall du vill tjäna pengar på din blogg, helt gratis? :) kolla då in detta inlägget: http://lifeabouterikaa.blogg.se/2011/august/tips.html#comment

2011-08-31 | 12:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback