HAHAHAH ! jaja svar på kommentar

Sanja om Rött Hår :):
FY FAN VAD FULT! och du är ju fan neger gud va ful du är! :S



oj oj oj lille du ta reda på lite Fakta
jag är inte ens "NEGER" men har inget emot att vara neger
tycker det är jätte fint att vara mörkhyad men för din besviknelse är jag från BRASILIEN och är mulatt färgad. Ah gud jag är jätte ful borde nästan skämmas,
men slår vad om att det inte är  skönheten själv som sitter framför dator skärmen Puss på daaj =)


Skämtar hon med mig? 1. Det kallas negress din fula hora! 2. Vem fan är du att hata jävla mammaknullare? 3. Jessica har mer värdighet än dig så hon tänker inte lägga tid på sådana som dig som hittat på ett namn för att kommentera henne bitch. Fuck you, Äckliga människa!

2011-08-31 | 22:11:25

Jag som är s.k ''hel svart'' är inte ens neger och det har jag aldrig varit. Jag behöver inte ens gå in på vad en neger egentligen är men obviously så vet du inte vart du har din fakta...

2011-09-06 | 15:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback