Första riktiga tävlingen

Hej fick hem två stycken Epilator braun
en av dom tänkte jag ha som pris ! Jag Lottar ut Vinnaren
för att vara med skriv en kommentar med ditt namn och blogggens adress och vfr du just du vill ha en Epilator & för att Just Du ska vinna måste du Länka mig på din blogg och skriva om tävlingen.
...
Tävlingen kommer att avslutas 9 september (Nästa Fredag)
Så passa på att delta & lycka till !


Tjenis! Jag vill ha den för att jag kommenterade först av alla och jag är bäst!

Tack i förhand för jag får den!

Bye bye länkar på min blogg om de :D

2011-08-31 | 18:14:23

hejhej, va gärna med och tävla om väckans blogg här: http://tofteers.blogg.se/2011/august/vackans-blogg.html#comment

2011-08-31 | 18:16:15

kul tävling :) du passar snyggt i rött hår du!

2011-09-01 | 12:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback