Dagens snygging

Är den fina Chris den tjejen kan göra ens dagar ibland
måste säga att hon är en stark tjej jag vet vad hon
har gått igenom och ja lider verkligen med henne
men jag ser att hon verkligen vill göra en dag till en ny dag där hon samlas ihop sig
nya minnen med underbart folk. Och denna tjej har hjälpt mig när jag behöver
så mycket hjälp visst jag har andra som hjälper också men det är obeskrivligt vad
hon verligen kan hjälpa till därför älskar jag den tjejen så mycket
och en sån vän vill ja inte förlora utan vill ha livet ut med.
Hennes personlighet är så jävla gullig & hon vet vad hon vill hon säger
det hon tycker det är det jag gillar med henne.

Älskar dig min vän ♥





den här bilden är så JÄVLA snygg på henne!

2011-08-11 | 13:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback