ÄLSKAR DIG ♥

Du anara inte hur mycket jag älskar dig
Du anar inte hur mycket du betyder för mig
Du är helt seriöst den enda killen som har respekterat
mig för den jag är. Och jag kommer alltid respektera dig för
den du är & kommer aldrig se ner på dig och dina åsikter.
Jag vill dela mitt liv med dig, vill kunna skapa nya & roliga minnen
för livet för det kommer verkligen vara nåt speciellt senare i våra liv.
Att jag bara få ha dig nära mig gör mig glad.
Trodde aldrig att du var en sån fin person första gången jag såg dig.
Tänkte han är precis som dom andra, en idiot som inte har lärt sig
av sina föräldrar hur man behandlar folk. Men jag fick svaret
och det visade sig att du verkligen har ett Hjärta Av Guld .
Själv kommer jag aldrig lämna dig hoppas du tänker samma sak som mig
för som sagt vill dela mitt liv med dig för du har fått mitt hjärta att smälta .
...
Älskar dig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback