5 saker du inte visste om mig

Okej efter som alla kör den får väll jag hänga på !!

1.

Jag hatar all frukt blir helt äcklad av det, vet
inte varför varje gång ja hoppas på en buss måste
ja kolla om de nåt äckligt vid sidan där man sitter annars klarar ja inte av det

2 .

Jag måste alltid gå på vänster sida av en person när vi går eller sitter en vana från när jag va liten haha alltid när ja går med någon byter sida
säker dom tänker wtf va äre för en person helt sjuk haha

3.

Gillar mitt Afro från och till ibland
saknar man ibland inte. ändrar hela tiden nu äre rihanna kort ska spara också till
mitt afrooo !!

4.

Jag har halv slutat röka rökte en cigg igår och en idag mår super !!

5.

Hatar när tjejer / killar leker något dom speciellt inte är tycker det är så tråkigt.
Va dig själv dom andra är redan upptagna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback