It's all about summer 2011 ♥

Sommarlooken 2011 !





När det gäller kläder tycker jag det är mycket viktigt att tänka på färger.
Jag själv älskar att blanda färger.

I den här såkallade "sommar outfiten"
blandade jag rosa linne , ljusblåa Midje jeans och vita converse
och jag kan garantera dig om du vill se brunare ut ska du ha dom här färgerna på dig eller så är det
bara att testa dig fram, det är inte bara kläder utan accessoarer kan hjälpa till mycket.

Har tänkt på att det inte är så många som tänker på färger men det borde
ni göra det kan göra en stor förändring på dig om du nu vill det.
Så satsa på mycket färg i sommar tjejer och killar
eller kanske redan i påsk.

Jag har du några frågor svarar jag gärna tillbaka



quevacci
Verkar också ha tänkt på de vackra färgerna
och jag tror han tänker lite som jag Blå , rosa & vit gör en fin sommar dag



sv hehe okej tack för tipsen :P

2011-04-14 | 22:49:39

snyggt ja :D!

2011-04-15 | 06:12:44

okej :D

2011-04-15 | 17:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback